Дитячий садочок № 1

м.Ічня, вул.Чернігівська, 24

тел. 2-18-85

ДНЗ № 1 м. Ічня засновано  25.10.1943 року.  

Проблема над якою працює ДНЗ:

«Нові підходи у здійсненні інтелектуального розвитку дітей.

Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку».

                               

Завдання дошкільного навчального закладу:

  • Працювати над розвитком інтелектуальних здібностей у дітей дошкільного віку.
  • Розширювати світогляд дошкільнят.
  • Творча діяльність дитини – психологічна основа виховання.
  • Батьки, вихователі, діти – єдина сім’я для успішного виховання і розвитку дитини.
                             

Колектив дошкільного закладу працює з дітьми не лише за рекомендованою програмою, а й за новими технологіями та сучасними методичними порадами науковців дошкільників. Дитячі гуртки допомагають розквітнути творчим здібностям, таланту та всебічному розвитку дитини.

                             
  В ДНЗ  працює три вікові групи:

- 1 молодша група(діти віком від 1 до 3 років);

- 2 молодша група(діти віком від 3 до 5 років);

- старша група(діти віком від 5 до 6 років).

                            

В закладі працює 21,85 штатні одиниці працівників.Педагоги  закладу нагороджувалися грамотами відділу освіти Ічнянської райдержадміністрації та Управління освіти і науки облдержадміністрації, творча група закладу нагороджена грамотою Управління освіти і науки Чернігівської обласної держадміністрації.

                                  
Пріорітетні напрямки роботи:
  • інтегрований підхід до організації життя дітей, впровадження новітніх технологій та форм здійснення навчального процесу, орієнтація на розвиток особистості дитини, утвердження її унікальності;
  • впровадження вимог Базового компонента до оволодіння дітьми національною мовою. Що є скарбом, історією і культурою нашого народу. Додержання статусу української мови. як державної, відповідно до діючого закону про мову в Україні;
  • акцентування на обдарованість кожної особистості, розкриття творчого потенціалу кожної дитини, її творчого «Я»;
  • надання пріоритету моральності, як провідному компоненту гармонійного виховання всебічно розвинутої особистості;
  • дотримання статей конвенції ООН; акцентування на самостійність дитини, повагу до неї, віру в її становлення як майбутнього громадянина.