Список громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Ічнянської міської ради станом на 01 січня 2023 рік

Список осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень у виконавчому комітеті Ічнянської міської ради станом на 01 січня 2023 рік

Список осіб, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень у виконавчому комітеті Ічнянської міської ради станом на 01 січня 2023 рік

 

 

Інформація для громадян, які бажають стати на облік як такі, що потребують поліпшення житлових умов

Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов здійснюється головним спеціалістом юридичного відділу через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Ічнянської міської ради.

За консультацією звертайтесь за тел. (04333) 2-13-49 або тел. (073) 202-37-86

Перелік необхідних  документів:

  1. Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (Довідка дійсна протягом одного місяця з моменту видачі)
  2. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, за  формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою  Кабінету Міністрів  України  від  2  березня  2016  р. N 207) (Довідка дійсна протягом одного місяця з моменту видачі).
  3. Копії паспортів всіх повнолітніх членів сім’ї (свідоцтв про народження дітей), які зараховуються на квартирний облік (завірені в установленому законом порядку).
  4. Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків заявника та членів його сім’ї, у тому числі й неповнолітніх дітей (завірені в установленому законом порядку).
  5. Завірені в установленому законом порядку копії документів, що засвідчують родинні відносини (Свідоцтва про одруження, про розлучення, про народження дітей, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо) крім випадку, коли на облік зараховується одна особа.)
  6. Довідка з місця роботи заявника та всіх повнолітніх членів сім’ї, які зараховуються на квартирний  облік із зазначенням місця роботи, посади та інформації про те чи перебуває (не перебуває) на квартирному або кооперативному обліку за місцем роботи.

            Якщо особа є підприємцем – подається копія виписки з Єдиного державного реєстру фізичної особи-підприємця.

            Якщо особа є пенсіонером – засвідчена копія пенсійного посвідчення.

        Якщо особа тимчасово не працююча – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості або засвідчена копія трудової книжки.                    

 

  1. Довідки про підтвердження факту навчання (крім шкіл) повнолітніх/ неповнолітніх членів сім’ї.
  2.  Акт обстеження житлових умов. 
  3. Довідка бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність зареєстрованого права власності на нерухоме майно станом на 29.12.2012 за заявником та членами сім’ї, які бажають стати на квартирний облік, включаючи неповнолітніх дітей.
  4. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно на заявника та усіх членів сім’ї, які стають на квартирний облік, включаючи неповнолітніх дітей.
  5. Копія правовстановлюючого документа (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору дарування, договору купівлі-продажу, договору міни) та копія технічного паспорта на житлове приміщення, в якому зареєстрований заявник (при наявності).
    У випадку, якщо жиле приміщення не перебуває у власності, то надається копія ордеру або копія поквартирної картки (при наявності).
  6. Копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності (у разі необхідності).

    Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір найму.

  7. Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги (у разі необхідності).

Заява про взяття на квартирний облік заповнюється в Центрі надання адміністративних послуг і підписується членами сім'ї, що разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік.

На квартирний облік можуть стати громадяни, які потребують поліпшення житлових умов, а саме:

Забезпечені житловою площею в межах норми (але не менше розміру, який визначається Кабінетом Міністрів України і Федерацією професійних спілок України). Згідно з Положенням про квартирний облік громадян при виконавчому комітеті Ічнянської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Ічнянської міської ради від 02.06.2021 року № 181 виконавчим комітетом Ічнянської міської ради визначено, що на облік  для забезпечення житла беруться громадяни, які потребують поліпшення житлових умов забезпеченні житловою площею менше 13,65 квадратних метрів на кожного члена родини, постійно проживають та прописані (зареєстровані) в цьому населеному пункті  не менше 3 років;

Які проживають у приміщенні, яке не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;

Хворіють на тяжкі форми деяких захворювань, у зв'язку з чим люди не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (відкрита форма туберкульозу, проказа та ін.);

Проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського фонду чи за договором найму в будинках житлово-будівельних кооперативів;

Проживають у гуртожитках;

Якщо проживають в одній кімнаті живуть дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі, якщо займане ними жиле приміщення складається з більш ніж однієї кімнати).

Рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Громадяни, які перебувають на квартирному обліку, проходять щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

Підстави зняття з квартирного обліку

Відповідно до ст. 40 Житлового кодексу громадяни перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов до одержання жилого приміщення. Разом з тим, є підстави, коли це може відбутися раніше:

відбулося поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;

громадянин виїхав  на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;

були припинені  трудові відносини з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених законодавством;

громадянина засудили до позбавлення волі на строк понад шість місяців, заслання або вислання;

у разі подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік.

Зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов провадиться органами, які винесли або затвердили рішення про взяття громадянина на облік.

Про зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов громадяни повідомляються у письмовій формі з зазначенням підстав зняття з обліку.